We are on LinkedIn
Tweet
Follow Us
Earth

Lebara telefonie aan schaffen Kan u dood worden !

View previous topic View next topic Go down

Lebara telefonie aan schaffen Kan u dood worden !

Post by AdministrationTutih Aya on Mon Jan 16, 2017 5:33 pm

Stel u vergeet op te waarderen bij Lebara binnen de hun eisende tijd dan staat in de kleine letters.

Als U geen opwaardering doet van het Lebara account, zal deze na enkele maanden vervallen. Na de eerste opwaardering, dient de Lebara Simkaart iedere 6 maanden opgewaardeerd te worden om deze actief te houden. Helaas komt anders de simkaart vervallen, omdat er niet voldaan is aan deze gestelde termijn.

Pas dus heel goed op voor deze slinkse site : http://www.lebara.nl

Mocht u omdat men van Lebara u niet meld dat u tijdig moet opwaarderen en U de kleine lettertjes niet las of kan lezen en U of  vrouw bij voorbeeld vergat lebara  op te waarderen word u ongemeld EN onverwachts afgesloten.

Belt u naar elkaar toe met Lebara omdat bijvoorbeeld uw kind dood ligt te gaan in het ziekenhuis en U bent vergeten op te waarderen is de ellende niet te overzien toch?

Ook al bellen u vrienden U wat mij wel gebeurde 1000 keer zelfs dan MOET je toch blijven opwaarderen.

Dit is pure chantage om het maar blijven kopen van lebara bel tegoed ook nog eens peper duur gezien de tarieven,

maar ook respectloos in verdrietige situaties van overlijden - ongelukken etc etc, omdat Lebara onverwachts u telefoon geblokkeerd heeft althans uw lebara kaartje. Uw vrouw of U wanhopig tracht te bellen wat totaal zinloos is door dit valselijke beleid van Lebara.

Typ op internet google over de exstra 10 of 20 euro gratis aanbod Lebara en kijk hoeveel op google daar over klagen.
Bent u wat vergeetachtig of op leeftijd kijk dan heel goed uit koop geen lebara sim kaartje. Valt u om in de douche en uw kaartje is geblokkeerd is het leed niet te over zien.

Nog een voorbeeld ik doe internet bankieren met Lebara en ben nu Terwijl ik op dit moment in Indonesie plots afgesloten ben door te vergeten op te waarderen heb ik beslist mijn Lebara kaartje nodig dit ook om rekeningen te betalen ...
(Lebara stuurde normaal de tancodes ING bank)

Nu zit ik in Indonesie op dit moment en kan niks betalen
het Hotel niet geen Ticket naar Nederland want ik nam met overstay en dan naar Singapore want lebara heeft mij plots totaal afgesloten ik heb gebeld -gesmeekt lebara gesproken nee is het antwoord kom maar terug en vraag een kaartje aan bij de ING.

Hoe ik heb geen geld om een kaartje het hotel of eten te betalen.

Ing geeft alleen een nieuwe Tancode af als ik zelf op het kantoor verschijnt dus moet ik naar Nederland dit met paspoort de ing pas en  een nummer en een nieuw sim kaartje.

Hier zit ik dan anno 2017 14 januari vast als een gevangene daar lebara telefonie niet wil helpen >> Pas dus op voor deze site : http://www.lebara.nl

Ben naar 2 dagen afgesloten te zijn en dat men  het kaartje niet wil heropen - activeren zodat ik de rekeningen kan betalen. Ben ik binnen kort dakloos in Indonesie.

Mensen koop nooit een kaartje ( sim ) van Lebara ze worden op straat aangeboden bij bosjes er is iets vreselijk mis met de labaran maatschappij.

Ik was op tijd de fout ligt niet bij mij ik heb een lebara kaart gekocht en geactiveerd op 29 -7- 2016 samen met via Ing bank.
Ik heb paar keer gesmst en zeker via de bank 300 keer een tancode aangevraagd via lebara

op 14 januari 2017 is mijn kaart geblokeerd

dat zijn totaal 4 mnd en 14 dagen dit is te bewijzen wanneer de kaart online is gegaan en wanneer geblokeerd . klopt dit met het labara beleid van na ik lees 6 mnd

Top 3 langste geldigheid van populaire providers

KPN: 6 maanden en 90 dagen*
Lebara: 6 maanden en 90 dagen*
Telfort: 6 maanden en 30 dagen*
Let op: Wij raden aan om eens in de 6 maanden te bellen, sms’en, internetten of op te waarderen.
Bij KPN en Lebara bevriest je beltegoed na 6 maanden, daarna heb je nog 90 dagen te tijd om op te waarderen en te voorkomen dat je simkaart vervalt.
Bij Telfort heb je nog 30 dagen de tijd om te voorkomen dat je jouw prepaid telefoonnummer nooit meer kunt gebruiken. Je kunt in die extra dagen wel gebeld worden.

Pas op voor deze site : http://www.lebara.nl
AdministrationTutih Aya

http://jakartaamsterdam.seaworldboard.com/

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top